Koop drankbonnen, zonder aanschuiven! 💁‍♀️🎉

📱 1. Scan de QR-code op je kaart
Gebruik gewoon de camera van je smartphone of een QR-scanner-app.

💸 2. Kies een bedrag en betaal online.
Het is eenvoudig om je kaart op te laden via Payconiq of je mobiele bankapp. Je kan ook nog cash betalen aan de kassa en dan zetten wij het bedrag op jouw kaart. 

🍹 3. Bestel direct aan de bar.
Je kunt het opgeladen saldo direct aan de bar gebruiken.

🔄 En het goede nieuws is: waar je vroeger na een stevig feest ontwaakte met een handvol overgebleven bonnen, kan je dankzij deze nieuwe technologie je saldo terugvragen na het evenement, van 28/08/2024 tot en met 04/09/2024.

Hoe doe je dit? Heel eenvoudig! Scan de QR-code op je cashless kaart met de camera-app op je smartphone om een account aan te maken.

Veel gestelde vragen

Wat kost dit voor mij als bezoeker?

De eerste keer dat er geld wordt opgeladen op jouw kaart zal er €1 in rekening worden gebracht. 

Wanneer je na het evenement een refund wilt aanvragen van het resterende bedrag dat op jouw cashless kaart staat, zal je ook een administratieve kost van €1 moeten betalen.

We willen graag benadrukken dat ons evenement gratis is, zonder inkomgeld, en dat we democratische prijzen willen blijven hanteren. Daarom zijn we genoodzaakt om telkens deze symbolische euro aan te rekenen voor zowel het verkrijgen van de cashless kaart als voor de verwerking van de refund. 

Werken jullie met cash of bonnen of cashless?

Dranken en versnaperingen zijn te betalen met de Heidefeesten Cashless kaart. Deze kan je afhalen en opladen aan onze “bonnenstand”. 

De eerste keer dat er geld wordt opgeladen op jouw kaart zal er €1 in rekening worden gebracht. 

Kan er betaald worden met Bancontact / Payconiq?

Je kan je cashless kaart op verschillende manieren opladen, zowel cash als ter plaatse met Bancontact en via het cashless portaal online. 

Kan er nog cash betaald worden aan de kassa?

Ja, je kan ook nog cash betalen aan de kassa. Wij zetten het bedrag dan op jouw cashless kaart. 

Je kan je cashless kaart op verschillende manieren opladen, zowel cash als ter plaatse met Bancontact en via het cashless portaal online. 

De eerste keer dat er geld wordt opgeladen op jouw kaart zal er €1 in rekening worden gebracht. 

Ik ben mijn cashless kaart verloren, wat nu?

Het is zeer belangrijk dat je je kaart registreert wanneer je deze ontvangt en er geld op laadt.

Wanneer je kaart is geregistreerd, kunnen wij deze bij verlies blokkeren, je een nieuwe kaart toewijzen en het resterende tegoed overzetten naar je nieuwe kaart.

Kaart verloren? Kom naar de kassa en we helpen je graag verder!

Moet ik mijn cashless kaart registreren?

Het is zeer belangrijk dat je je kaart registreert wanneer je deze ontvangt en er geld op laadt.

Wanneer je kaart is geregistreerd, kunnen wij deze bij verlies blokkeren, je een nieuwe kaart toewijzen en het resterende tegoed overzetten naar je nieuwe kaart.

Ook kan je na registratie heel gemakkelijk jouw tegoed nakijken en na het evenement ook een refund vragen. 

Kan ik een refund aanvragen?

Ja, dit kan.

Je kan tot 1 week na het evenement een refund aanvragen. 
Deze periode loopt van 28/08/24 tem 04/09/24. 

Je kan de refund aanvragen via het portaal van onze provider. Scan de QR code op de kaart en volg de instructies. 

Voor een refund wordt er een administratiekost van €1 aangerekend. 

Denk je van “oh weeral voor iets betalen”, denk er dan eens over na wat je met papieren bonnen doet die nog in jouw zakken zitten… 

Wat als ik een probleem heb met mijn kaart?

Je kan altijd terecht aan de kassa bij problemen met je kaart. 

Ook kan je altijd de organisatie aanspreken. Zij zijn te herkennen aan hun blauwe shirt met het Heidefeesten-logo. 

Kan ik deze kaart bewaren voor een volgende editie?

Ja, je kunt jouw kaart bewaren voor een volgende editie. Deze blijft geldig voor zowel onze zomer- als wintereditie.

Echter, het resterende saldo kan niet worden bewaard voor een volgende editie. Er is wel de mogelijkheid om een refund aan te vragen na het evenement. Zie hiervoor ‘Kan ik een refund aanvragen?